onsdag 25 februari 2009

Estland

Förra veckan akte vi till Estland! Vi akte baten Romantika fram och tillbaka. Jag fyller är nu pa Fredag sa att vi bestämde att göra en fest pa Söndagen. Men innan jag berättar om festen sa berättar jag om vad vi gjorde. Pa Torsdagen kom vi fram. Det tog 1 timme för oss att komma fram. När vi kom fram tittade jag om kring lite. Pappa pakade upp sakerna. Mamma och mor-mor gar pa stan hela tiden. Pa Fredagen kom Laura och Grete hem. Det är vara kusiner. Trevor, Krissu, kristian, Sannu, Smile, Fanta kom ocksa. Dom har tre hundar! Vi brukar alltid fa chips pa Fredagar. Pa Lördagen spelade jag Playstation. Jag hade bara fem spel med mig. Vi at pa Tex-mex ocksa. Pa Söndagen hade jag ett kalas. Vi akte till Selver och köpte tarta och mer. Vi hade kalaset pa kvällen. I början kom bara Trevor. Sen kom mor-mor, Laura och Grete. Jag fick bara en present. Det var en radio-styrd bil. Pa Mandagen skulle vi aka hem[:(] Det var trakigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar