måndag 2 augusti 2010

Roliga intervjuer

Jag ska skriva nagra roliga intervjuer, Tiffany ska hjälpa till ;) Jag är den gra texten och den andra är den röda texten


Intervjuen med chefen över hamburgarna.



Hej!

Hej....

Vad jobbar du med lilla chef?

Ja är en knubbig knäpp chef, för hamburgarna.

Vad har ni för kött pa era hamburgare?

Jag har kött efter varje bokstav, t.ex när man är pa bokstaven A da har jag Ap kött, nu är jag pa bokstaven M sa nu är jag pa mus kött.

Hur smakar det?

Ja det är en blandning mellan tuggummi och svettiga strumpor.

SVETTIGA STRUMPOR OCH TUGGUMMI??!!!!!??????!!!!!!!

Vi lägger ner gammla strumpr som en fotbollspelare har haft i köttet, det blir en häärlig smak :) Sen ska man linda in tuggumit i köttet, det ska vara mintsmak pa tuggumit annars smakar det inte som mus.

Ok hejda och kom tillbaka är du har kommit till R. Hejda.

Hejda!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar