lördag 10 oktober 2009

Min lördag Del 2

Min Lördag blev ganska bra. Först gick vi till Cosmonova och kollade på Wild Ocean3D. Den var inte så bra som jag hade tänkt mig. Jag ville ha action men det blev bara lite kunskap om sill och delfiner. Och afrikas västkust. Om ni vill ha en läskig film där ifrån ska ni kolla på Deep sea som är riktigt läskigt med 3D. Efter det gick vi in i museet. Vi kollade på dinosaurie skellet, vi såg fossiler och så gick vi in i ett rum där man kunde lära sig om kroppen. Där inne fanns en mörk gång där det var helt becksvart. Jag gick in med Timothy och Tiffany. När vi gick in i den gången och kom ungefär 3 meter ville Timothy springa tillbaka till pappa. Han hittade inte tillbaka så han försvann. Efter det tändes alla lampor i gången och Timothy stog vid ett hörn och gömde sig. Efter vi va på museet åkte vi och hämta mamma. Sen åkte vi hem och kollade på ÖDESMATCHEN. Det var en riktig skitdomare som dömde bort två svenska mål. Och lät Danskarna göra ett distansskott mål. Vi skulle ha vunnit med 1-2. Men det blev 1-0 till Danmark.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar