torsdag 11 juni 2009

Roliga intervjuer



Nu ska jag intervjuva en kille som heter Zlatan Ibrahimovic! I denna intervju kallas han ZI! Detta är alltså skämt!

Jag: Hej!

ZI: Hej! Vem är du?

Jag: Jag ska intervjuva dig!!!!!

ZI: Du mannen!! Jag har inte tid.

Jag: Vi har ju just börjat.

ZI: Ok, i 5 minuter

Jag: Nej i 1 timma!

ZI: Ok!

Jag: Vad är ditt favorit godis?

ZI: Det är lakrits och sura rullar! Jag brukar äta det innan matcherna! Då blir jag extra trött.

Jag: Men om du blir trött får du ingen hög lön om du inte spelar bra ju!

ZI: Jag bryr mig inte! Jag får endå 1 krona per dag! Det är mycket :)

Jag: Nu har vi inte mer tid nu ska jag intervjuva nästa!

ZI: Jag äter mitt godis nu! Jag ska bli trött på min match idag!
Jag: Gör som du vill!
________________

Roligt va? Nu ska jag intervjuva knäppis!:


Jag: Hej knäppis!

Knäppis: Hej!

Jag: Knäppis vad är ditt favodjur????

Knäppis: En flygande gris!

Jag: Men sånna finns väl inte?

Knäppis: Jo!

Jag: Var?

Knäppis: På Mars!
Jag: Kommer du från Mars?
Knäppis: Nej! Jag kommmer från Pluto. Jag kom med en meteorit till Mars och sen såg jag en flygande gris och sen kom jag till jorden!

Jag: OK! Jag tror dig! Men nu hejdå!
____________________________






Bilder på båda:






ZI













Knäppis








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar